Coca-Cola sun'iy intellekt yordamida yangi "Bayramlar kirib keldi" reklama videosini chiqardi

Coca-Cola bu yil sun’iy intellekt yordamida yaratilgan “Bayramlar kriib keldi” reklamasining yangi taqinini taqdim etdi. 2025-yilgi bayram kampaniyasining bir qismi boʻlgan videoda yangi vizual dizayn va texnologik yondashuv mavjud.
Nimalar yangilangan
- Videoda qizil yuk mashinalaridagi odamlar o‘rniga qorli yo‘lda ketayotgan oq ayiqlar, yalqovlar, olmaxonlar va hatto tyulenlar tasvirlangan. Yuk mashinalari odatdagidek qizil, lekin yo‘lovchilar endi hayvonlar.
- Video SI yordamida 70 000 ga yaqin videokliplar yaratgan Silverside AI va Secret Level vositalaridan foydalangan holda yaratilgan, so‘ngra beshta muhandis kadrlarni qo‘lda tanlagan.
- Reklamaning ikkita versiyasi chiqdi: biri “hayvonlardan iborat yoʻlovchilar” toʻliq toʻplamiga ega Amerika versiyasi, ikkinchisi esa yakuniy poster va mushaklar bilan dunyoning qolgan qismi uchun yaratilgan versiya.
- Brend ma’lumotlariga ko‘ra, kampaniya byudjeti oʻtgan yilgiga nisbatan sezilarli darajada qisqartirilgan: haqiqiy ayiqlar va 100 kishilik texnik ekipaj ishtirokida suratga olish o‘rniga, hozirda ishning katta qismi virtual tarzda amalga oshirilmoqda.

“Bayramlar kirib kelmoqda” reklama roligi uzoq vaqtdan beri yaqinlashib kelayotgan bayramlar ramzi va Coca-Cola kompaniyasining eng taniqli reklama kampaniyalaridan biri boʻlib kelgan. Sun’iy intellekt yordamida hayvonlarni yaratish va animatsiyadan foydalanish kompaniyaga xarajatlarni kamaytirishga va ishlab chiqarishni tezlashtirishga yordam beradi, shu bilan birga jamoatchilik bilan hissiy aloqani saqlab qoladi. Yangi format yirik brendlar raqamli texnologiyalarga va texnologiya yordamida takomillashtirilgan vizual hikoyalarga oʻtayotganini koʻrsatadi.
